
Business Exit
3 Days Bootcamp by Marius Ghenea
Casa Timiș 31.01.2024- 02.02.2024 | 15 locuri
Trei zile de analiză a tuturor variabilelor importante din compania ta pentru o tranzacție de EXIT
Pregătește-ți afacerea pentru Exit!
Soluții concrete, structurate, care să te ajute să crești evaluarea companiei tale și astfel să maximizezi șansele și valoarea unei tranzacții!
Participând la acest program, vei identifica și analiza principalele probleme care ar putea afecta evaluarea companiei tale, atractivitatea ei pentru o tranzacție și îți vei face un plan concret pentru a o pregăti în vederea unui EXIT.
- Procesul de Exit al unei companii
- Aspectele cheie ale unui proces de Exit
- KPIs critici pentru un Exit
- Riscurile și minimizarea lor
- Prezentarea Afacerii
- Aspectele critice Legale și Fiscale
- Dezvoltarea unui Plan de Exit
- Tranziția de la Teorie la Practică
Costul programului este de 4800 eur/persoană
Cine este Marius Ghenea?


Evenimentele Termene.ro

+100 webinarii și evenimente dedicate antreprenorilor

+4.000.000 vizualizări de conținut online

+160.000 membri în platforma Termene.ro
Programul celor trei zile
Financiare & KPI-uri, pregătirea prezentării companiei 1
Organizarea și întreținerea datelor financiare ale companiei (3 ore)
- Analiza problemelor tipice ale bilanțului companiei (cash, creanțe, stocuri, active fixe, datorii de termen scurt și datorii de termen lung, capital social și alte elemente de capital)
- Analiza problemelor tipice ale contului de profit și pierdere al companiei (recunoașterea corectă a veniturilor, recunoașterea corectă a cheltuielilor directe și a mărginii brute, de asemenea a cheltuielilor operaționale și a profitului operațional, analiza cheltuielilor cu amortizările, dobânzile și taxele)
- Analiza problemelor tipice ale proiecțiilor de cash-flow ale companiei (estimarea încasării veniturilor și a celorlalte intrări de cash în companie, estimarea plăților către furnizori și a celorlalte datorii ale companiei)
Definirea, analiza și maximizarea indicatorilor non-financiari ai companiei (3 ore)
- Definirea indicatorilor non-financiari (KPI-uri) specifici pentru companie (de exemplu, media veniturilor pe client, numărul total de clienți, valoarea pe viață a clienților, retenție/churn, densități de vânzare, costuri de achiziție clienți, etc.)
- Analiza și optimizarea/maximizarea indicatorilor non-financiari ai companiei, a corelațiilor dintre ei și a corelației acestora cu rezultatele financiare ale companiei și cu evaluarea acesteia în perspectiva unei tranzacții de exit
Pregătirea prezentării companiei pentru exit (2 ore)
- prezentarea scurtă (teaser/pitch deck)
- prezentarea lungă (memorandum, info memo)
ZIUA II Capital uman, capitolul de taxe și principiile de evaluare ale afacerii
Definirea persoanelor cheie ale companiei și a relațiilor de coordonare și subordonare din cadrul companiei (3 ore)
- Dependenta companiei de antreprenorii fondatori: definire, analiză cauzelor și implicatiilor, soluții de optimizări/îmbunătățire
- Definirea celorlalte persoane cheie din organizație și analiză a retenției, motivării și eficienței acestora, cu soluții de motivare suplimentară și îmbunătățire a productivității
- Definirea coordonărilor și subordonărilor din organizație, analiză a optimizării schemei specifice de hartă organizațională a Companiei
Impactul taxelor în evaluarea companiei și a valorii acesteia în perspectiva unei tranzacții de exit (3 ore)
- Analiză a relațiilor de muncă și a contractelor existente, cu recomandări de optimizare a structurii de contracte și a taxării corespunzătoare pe munca desfășurată pentru companie
- Analiză a taxelor corporate ale companiei (pe venit sau profit) și soluții de optimizare a evaluării companiei în legătură cu aceste taxe
- Analiză a taxei pe valoarea adăugată și implicațiilor acesteia în legătură cu evaluarea companiei (plus alte tipuri de taxe și accize, în mod specific în funcție de domeniul de activitate)
Principiile de evaluare enterprise și equity ale companiei/afaceri (2 ore)
- Prezentare și discuții legate de metodele tipice de calculare a evaluării enterprise a afacerii
- Evaluarea impactului asupra evaluării afacerii, în funcție de metoda de evaluare folosită în tranzacție
ZIUA III Evaluarea/mitigarea riscurilor, standardizare de procese și debrief final cu opțiuni de exit și informații despre proces
Evaluarea și mitigarea riscurilor companiei (3 ore)
- Definirea categoriilor de riscuri (riscuri umane, riscuri legale, riscuri legate de concurență și piață, plus alte riscuri externe)
- Crearea de planuri de contingenta specifice pentru aceste riscuri, cu rolul de a îmbunătăți valoarea și probabilitatea unei tranzacții de exit
Standardizarea de procese în cadrul companiei (3 ore)
- Definirea și analiza metodelor, proceselor, procedurilor interne de lucru standardizate, care să poată fi folosite indiferent dacă angajații și managerii rămân aceiași sau sunt înlocuiți
- Analiza sistemelor de management al calității, cu certificare externă sau cu implementare internă, care pot ajuta compania să fie pregătită de exit și să-și optimizeze evaluarea în perspectiva unei tranzacții de exit
Debrief final (2 ore)
- Analiza principalelor opțiuni de exit, în ceea ce privește tipul de cumpărători cu cel mai bun potențial de evaluare a companiei
- Demararea procesului propriu-zis pentru o tranzacție de exit
Casa Timiş - Wellness & Spa Resort







Cifrele noastre în vânzări

+400 întâlniri de vânzare lunar

6000 clienți B2B

92% rată retenție
Cost Program
4800 eur/persoană
Include:
Programul de trei zile
Cazarea single în bungalourile Casa Timiș
Mic dejun, prânz și cina