Ești gata să profiți de revoluția AI?

Agenda zilei și structura evenimentului

Începem la ora 13:00 și încheiem la ora 19:00, cu o pauză de masă. Participând la acest eveniment, vei dobândi toate informațiile de care ai nevoie pentru a beneficia la maximum de beneficiile inteligenței artificiale.

a1

Auditare

O privire detaliată asupra datelor, software-urilor și fluxului de informații din companie - de la input, la procesare și până la output.

a2

Prioritizare

Identificăm locurile potrivite pentru integrarea Inteligenței Artificiale, astfel încât să obții cel mai mare impact, cu o utilizare eficientă a timpului și a resurselor.

a3

Fundamentele automatizării

Stabilim baze solide pentru a înțelege conceptele esențiale ale automatizării și a modului în care pot transforma operațiunile.

a4

Harta tehnologică și instrumentele disponibile

Explorăm instrumentele și tehnologiile disponibile prin care poți să susții procesul de automatizare.

a5

Implementare AI

Îți oferim un plan detaliat pe trei luni pentru implementarea AI, cu obiective OKR și evaluări de progres periodice.

a6

Asigurarea securității și confidențialității datelor

Îți punem la dispoziție strategii dovedite pentru a folosi AI în siguranță.

a7

Reglementarea AI | Andreea Vlănțoiu

Discutăm despre reglementările legale și respectarea acestora în contextul automatizării în AI.

a8

Exemple concrete de implementare

Prezentăm studii de caz practice care ilustrează implementarea cu succes a Inteligenței Artificiale.

Cine este Adrian Dragomir?

Fondator Termene.ro & StartAI.ro și partener TBF Accelerator, investitor și coordonator de grupuri mastermind.
Antreprenor ”de tranșee”, cu experiență reală în lumea afacerilor.
Disciplinat și consecvent, trăiește și respiră antreprenoriat.
Pasionat să lucreze cu antreprenorii și dornic să-și împărtășească experiența și cunoștințele.
Fost jucător profesionist de poker, vede cifrele și psihologia umană drept pilonii principali ai oricărui business.
Strategia dezvoltată de Adrian a poziționat Termene.ro ca lider de piață pe zona de Business Intelligence.
VenusFive_ro-R6W_5155-web
VenusFive_ro-R6W_5155-web

Ce vei învăța?

Prin participarea la acest eveniment, poți dobândi cunoștințe esențiale și instrumentele necesare pentru a-ți automatiza cu succes afacerea cu ajutorul Inteligenței Artificiale - astfel încât să iei decizii informate pentru viitorul companiei tale.
a9

Descoperă conceptele de bază ale automatizării și modul în care îți poți revoluționa compania.

a11

Cum identifici și evaluezi datele, programele și fluxul informațional din companie, pentru a lua decizii informate.

a10

Cum descoperi activitățile pe care poți să le automatizezi și cum integrezi AI în mod strategic, pentru a maximiza impactul asupra operațiunilor.

a-r

Care sunt instrumentele disponibile pe piață pentru a implementa cu succes automatizarea AI în compania ta.

a13

Aplică o metodologie coerentă cu obiective OKR și evaluări periodice de progres pentru a implementa AI în compania ta în doar trei luni.

Te așteptăm pe 30 octombrie la Nord Events Center, București 

1 participant

€749


  • Acces eveniment
  • Auditarea proceselor cheie
  • Prioritizare strategică
  • Bazele automatizării
  • Instrumente AI
  • Plan de implementare pe 3 luni cu OKRs
  • Securitatea datelor
  • Reglementări AI
  • Exemple de implementare

749 euro fără TVA

3+ participanți

749 €500/participant


  • Acces eveniment
  • Auditarea proceselor cheie
  • Prioritizare strategică
  • Bazele automatizării
  • Instrumente AI
  • Plan de implementare pe 3 luni cu OKRs
  • Securitatea datelor
  • Reglementări AI
  • Exemple de implementare

500 euro fără TVA (33% reducere)

Accelerăm adoptarea AI în România

24 sesiuni ale evenimentului Valurile Inteligenței Artificiale

24 sesiuni ale evenimentului Valurile Inteligenței Artificiale

+4.000.000 vizualizări de conținut despre AI

+4.000.000 vizualizări de conținut despre AI

+2000 membri în comunitatea StartAI

+2000 membri în comunitatea StartAI

Cifrele noastre în vânzări

+400 de întâlniri de vânzare lunar

+400 întâlniri de vânzare lunar

6.000 de clienți B2B

6000 clienți B2B

92� rată de retenție

92% rată retenție

De ce să vii la eveniment?

Prin participarea la acest eveniment, poți dobândi cunoștințele și instrumentele necesare pentru a-ți automatiza afacerea cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Până la sfârșitul evenimentului, vei…

  • Putea integra AI în munca de zi cu zi, înlocuind procese de rutină pentru a economisi timp și resurse.
  • Înțelege potențialul și limitele AI pentru a descoperi noi oportunități de creștere sau direcții pentru afacerea ta.
  • Putea identifica soluții de AI potrivite pentru nevoile afacerii.
  • Putea eficientiza departamentele din afacerea ta, începând de la Marketing, Vânzări, IT, Finanțe, HR, Logistică, Producție, și altele.
  • Știi să asiguri siguranța datelor, precum și conformitatea cu reglementarile legale.
  • Ști să concepi noi soluții de business bazate pe AI, atât pentru tine cât și pentru alții.
  • Stăpâni bazele automatizării pentru a dirija cu încredere adoptarea AI în afacerea sau departamentul tău.
  • Trece de la „nu știu de unde să încep” la „gata de implementare”, printr-un plan personalizat de 3 luni cu OKRs clari.

Ce spun foștii participanți la evenimente

Eduard Alexandru Picioruș
SMIS
Alexandru Roibu
AVCOM ENTERTAINMENT
Andrian Davidescu
DOMENIILE DAVIDESCU
Carmen Bittenbinder
SARTOROM IMPEX
Mugurel Stan
BIG LIFE PROJECT
Lucian Bilă
DELTANET
Gigi Vînătoru
AEG ELECTRICONSULT
Neguțu Decu
SERVHOST TRAINING & EDUCATION

Ne vedem la NORD Events Center, București

Participă la eveniment și explorează viitorul Inteligenței Artificiale. Nu rata șansa dezvoltării companiei tale!

Înscrie-te acum
logo-white-start-ai_1