Inteligența Afacerii Tale

logo-final-dark-full-trim

Business Exit

Agenda

Începem la ora 19:00, live din noul studiou Termene.ro și în contextul pregătirii companiei pentru un EXIT vom discuta despre:

a1

Financiare & KPIs

  • analiza problemelor tipice ale bilantului companiei (cash, creante, stocuri, active fixe, datorii de termen scurt si datorii de termen lung, capital social si alte elemente de capital)
  • analiza problemelor tipice ale contului de profit si pierdere al companiei (recunoasterea corecta a veniturilor, recunoasterea corecta a cheltuielilor directe si a marjei brute, de asemenea a cheltuielilor operationale si a profitului operational, analiza cheltuielilor cu amortizarile, dobanzile si taxele)
  • analiza problemelor tipice ale proiectiilor de cash-flow ale companiei (estimarea incasarii veniturilor si a celorlalte intrari de cash in companie, estimarea platilor catre furnizori si a celorlalte datorii ale companiei)


a5

Impactul Taxelor

  • Analiza relatiilor de munca si a contractelor existente, cu recomandari de optimizare a structurii de contracte si a taxarii corespunzătoare pe munca desfasurata pentru companie
  • Analiza taxelor corporate ale companiei (pe venit sau profit) si solutii de optimizare a evaluarii companiei in legatura cu aceste taxe
  • Analiza taxei pe valoarea adaugata si implicatiile acesteia in legatura cu evaluarea companiei (plus alte tipuri de taxe si accize, in mod specific in functie de domeniul de activitate)

a2

Indicatorii Non-Financiari

Definirea, analiza si maximizarea indicatorii non-financiari ai companiei

  • definierea indicatorilor non-financiari (KPIs) specifici pentru companie (de exemplu, media veniturilor pe client, numarul total de clienti, valoarea pe viata a clientilor, retentie/churn, densitati de vanzare, costuri de achizitie clienti, etc.)
  • analiza si optimizarea/maximizarea indicatorilor non-financiari ai companiei, a corelatiilor dintre ei si a corelatiei acestora cu rezultatele financiare ale companiei si cu evaluarea acesteia in perspectiva unei tranzactii de exit


a6

Principiile de evaluare enterprise si equity ale companiei/

  • Prezentare și discuții legate de metodele tipice de calculare a evaluării enterprise a afacerii

  • Estimarea impactului asupra evaluării afacerii, în funcție de metoda de evaluare folosită în tranzacție

a7

Evaluarea si mitigarea riscurilor companiei

  • Definirea categoriilor de riscuri (riscuri umane, riscuri legale, riscuri legate de concurenta și piață, plus alte riscuri externe)

  • Crearea de planuri de contingență specifice pentru aceste riscuri, cu rolul de a îmbunătății  valoarea și probabilitatea unui EXIT

a8

Standardizarea proceselor

  • Definirea si analiza metodelor, proceselor, procedurilor interne de lucru standardizate, care să poată fi folosite indiferent dacă angajații și managerii rămân aceiași, sau sunt înlocuiți.

  • Analiza sistemelor de management al calității, cu certificare externă sau cu implementare internă, care pot ajuta compania să fie pregătită de EXIT
a4

Capital uman

Dependenta companiei de antreprenorii fondatori: definire, analiza cauzelor si implicatiilor, solutii de optimizari/imbunatatire

a3

Prezentarea Companiei

  • prezentarea scurta (teaser/pitch deck)
  • prezentarea lunga (memorandum, info memo)

Cine este Marius Ghenea?

Partener in cadrul fondului de Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners)
Antreprenor în serie și business-angel cu investiții de succes în Europa de Est
Co-fondator al Venture Connect, o platformă de suport pentru antreprenori de tech start-up și investitori
Profesor de Antreprenoriat, Inovație și New Business Ventures în cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA
Co-organizator al School for Startups Romania, prima școală de antreprenoriat din sud-estul Europei
Autorul primei cărți românești de antreprenoriat, intitulată Antreprenoriat, Drumul de la Idei către Oportunități și Succes în Afaceri.
A7407689-Edit-1
A7407689-Edit

Ce vei învăța?

Prin participarea la acest eveniment, vei învăța care sunt conceptele și instrumentele fundamentele de care trebuie să ții cont atunci când te pregătești să vinzi o companie, astfel încât să maximizezi șansele unei tranzacții
a9

Financiare & KPIs

a11

Indicatorii Non-Financiari

a10

Impactul Taxelor

a-r

Capitalul Uman

a13

Prezentarea Companiei

Evenimentele Termene.ro

24 sesiuni ale evenimentului Valurile Inteligenței Artificiale

+100 webinarii și evenimente dedicate antreprenorilor

+4.000.000 vizualizări de conținut despre AI

+4.000.000 vizualizări de conținut online

+2000 membri în comunitatea StartAI

+160.000 membri în platforma Termene.ro

Cifrele noastre în vânzări

+400 de întâlniri de vânzare lunar

+400 întâlniri de vânzare lunar

6.000 de clienți B2B

6000 clienți B2B

92� rată de retenție

92% rată retenție

De ce să participi?

Participând la acest eveniment, vei dobândi cunoștințele de bază necesare pentru a pregăti afacerea ta pentru un EXIT de succes. Până la sfârșitul webinarul-ui, vei avea noțiuni de bază despre:

  1. Procesul de Exit al unei companii
  2. Aspectele Cheie ale Exit-ului
  3. KPIs critici pentru un Exit
  4. Riscurile și minimizarea lor
  5. Prezentarea Afacerii
  6. Aspectele critice Legale și Fiscale
  7. Dezvoltarea un Plan de Exit
  8. Tranziția de la Teorie la Practică

Ce spun foștii participanți la evenimentele Termene.ro

Eduard Alexandru Picioruș
SMIS
Alexandru Roibu
AVCOM ENTERTAINMENT
Andrian Davidescu
DOMENIILE DAVIDESCU
Carmen Bittenbinder
SARTOROM IMPEX
Mugurel Stan
BIG LIFE PROJECT
Lucian Bilă
DELTANET
Gigi Vînătoru
AEG ELECTRICONSULT
Neguțu Decu
SERVHOST TRAINING & EDUCATION

Ne vedem pe 12.12.2023, pe Zoom, direct din studioul Termene.ro!

Înscrie-te acum